Premiär för Körsbär i en blöjtårta

En populär och mycket uppskattad present till den blivande föräldern, eller kanske som dop/namngivningspresent är Blöjtårtan. Nu kan du beställa din personliga blöjtårta från mig, minst tre veckor innan behöver jag beställningen och för 1 000 kr ingår allt detta:
 
* Nalle från Teddykompaniet
* Bitleksak från MAM
* Napp
* Napphållare
* Body
* Byxor
* Dreglis
* Pillsnuttis med namnapplikation
* Ett paket blöjor
* Dekorationsband, bottenplatta och Cellofan
 
Tyg till produkterna väljer du helt själv och det går även att plocka bort/tillföra produkter om så önskas eller få vinyltryck på kläderna. Priset justeras då därefter.
 
Till just den här tårtan fick jag äntligen inviga mitt egendesignade tyg med körsbär och prickar och plaggen dekorerades här med vinyltryck.
 
 
OBS! Blöjtårtan skickas Ej utan bör kunna hämtas här.
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0