Släpp ungarna loss det är vår =)

Äntligen har värmen hittat hit till söder iaf =)
Mössorna får nu läggas på hyllan och med det REAr jag ut de två uppsydda mössorna jag har kvar i shoppen till halva priset!
 
Men trots värmen har det blivit en bokstavsmössa i baggymodell.
Som ni kanske ser på bilden har det tyvärr blivit fel i trycket av det svarta tyget med vita fordon. Fordonen är istället lite gråaktiga och det svarta är lite "dassig" i färgen.
Detta innebär att jag erbjuder 50% rabatt på alla produkter som ni väljer att ha uppsytt i det svarta tyget med vita fordon (eller anticitgrå med ljusgrå fordon ;) ) Skynda nu att fynda, tygmängden är begränsad!
 
 
Jag har tagit fram en ny variant av tröja. Bärgarentröjan här har raglanärm och mudd vid ärmslutet. Bakstycket är något längre och lite rundad. Priset för en långärmad tröja oavsett om det är raglanärm, vanlig ärm, mudd, kantning eller fåll, är 250 kr.
   
Och slutligen en härligt vårig t-shirt i lime med vita stjärnor. Denna variant har vitkantade ärmslut och även här är bakstycket något längre och rundad. Priset för en t-shirt är 230 kr.
   





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0