Vårnyheter!

Nu börjar jag släppa vårnyheterna som jag har klurat på under vintern =)
 
   
Först ut är bumperbarskydd.
Dessa sys i jersey så det finns många härliga färger och mönster att välja mellan. Vill man kan jag även sy på pillband. Mycket populärt hos de mindre barnen så de hålls sysselsatta i vagnen =) Man kan blanda pillbanden i färgband och reflexband om man vill det så kan ingen missa er på promenaden i mörkret =)
Vill man ha reflex på sitt skydd men känner att barnet är för stort för pillband kan man få reflex längs med hela skyddet istället =)
Superpryl!
Priset ligger på 100 kr och 110 kr med pillband eller reflex
Nästa nyhet är tights.
Modellen på bilden är sydd för mindre barn och har då enbart mudd i midjan för att vara snäll mot de små känsliga magarna. Här har jag även valt att sy dit två rosetter som jag tyckte var så sött =)
Priset ligger på 200 kr och 210 kr med rosetter.
 
Slutligen har jag ett kanontyg som jag inte riktigt har fått sin rättvisa.
Darlingtyget är så fint och jag kände att jag var tvungen att sy upp något av det. Så det blev en ursöt tunika i stl. 62 med röda muddar. Jag nöjde mig inte där utan sydde upp ett matchande hårband i stl. 40
Och tänk att det passade alldeles perfekt ihop med tightsen ;)
Setet finns nu att köpa i shopen
 
   





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0