Specialbeställning Barnvagnsset

 
Här har vi brottats med sjukdomar ett tag nu och produktionen har därmed fått ligga åt sidan. Men nu är vi alla friska och krya och högst upp på listan fanns en specialbeställning på ett barnvagnsset till en Emmaljunga Scooter.
Beställaren ville ha en vändbar dyna, och valde dessa två tyger och röd kant. Jag förstärkte dynan nedtill med baevernylon för att tåla väta och lätt att torka av efter leriga skor =) Jag gillar kontraster och valde därför att även ge dynan röda stickningar som på den svarta sidan ger en riktigt snygg effekt tillsammans med kantbandet =)
 
 
 
 
Jag fick fria händer till muddarna och stödskyddet och valde att även göra dessa vändbara för att kunna utnyttja setet till max.
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0