Lite rosa, lite grått och lite spets =)

Det är jätteroligt när jag får fria händer att skapa något. Dreglisen uppe till vänster var just ett sådant projekt.
Endra kraven från beställaren var rosa, tjejig och namntryck. När jag får fria händer kan jag passa på att testa lite nya idéer så denna dreglis i prinsesstyget fick en rosa spetskant för att bli lite extra flickig ;) Sen kunde jag inte riktigt bestämma mig för om namnet oxå skulle stå i rosa eller svart... men efter lite velande valde jag svart.
 
Det har även blivit en barnvagnsfilt i rosa Racecar och lila molntyg på andra sidan. Här valde jag ett nutralt vitt kantband runt.
 
Och slutligen en pillsnuttis i grå molntyg med vit baksida.


Johanna

Den super fina dreglisen fick min dotter i present. :)
Den är så fin och kommer användas flitigt :)
Du är super verkligen duktig! :)
Mvh Johanna & Leijah

Svar: Tack snälla!Jätteroligt att den blev omtyckt!
Maria

2013-09-01 | 01:56:05 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0