Mössnytt =)

Skulle göra en mössa till en 10 årig pojke och jag kände att det behövdes något lite "tuffare" än de vanliga mössorna jag har. Surfade runt på olika sybloggar och leta inspiration och fastnade för tvådelad mössa, så det fick det bli. Valde svart med vita stjärnor på ena sidan och enfärgat svart på den andra och voila ;)
Priset för en tvådelad är samma som vanliga höga eller baggymössor, 120 kr / 130 kr
 
 
Jag har fått lite förfrågningar på napphållare men väljer i dagsläget att inte sy sådana.
Anledningen är att EUs säkerhetsregler för dessa är enormt strikta och jag har idag inte den fulla regelinformationen i min ägo. Denna kostar en ganska stor slant att få tillgång till, så för era barns bästa väljer jag att avstå det.
Jag planerar att inskaffa denna regelinformationen, men riktigt när det blir kan jag inte svara på =)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0