Lite av varje

Namnjeansen blev visst väldigt populära, jätteroligt! Här är ett par till en liten Alice. Beställaren valde svart mudd
och namnet i cerise. Jag kommer nu även ta hem stretchdenim i mer ljus denim färg, tänkte det kunde passa till våren =) Det tar ett par veckor innan det kommer hem, men så fort det dimper ner i brevlådan lägger jag ut det här =)
 
Två knytscarfsar blev det oxå. En i Svart Blinka lilla stjärna och en i rosa med vita prickar. Jag valde vita sömmar på båda eftersom jag är förtjust i kontraster ;) Hoppas beställaren blir nöjd =)
 
Fick ännu en livebild skickad till mig på en så söt tjej i sin ödleknutmössa =)
Beställaren berättar att dottern är mycket nöjd och vill inte ta av sig sin nya mössa. Härligt att hon gillar den =)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0