Härliga vår

Ett härligt, glatt och uppiggande vårset med en "farfarsbody" i JNYs fina farmertyg.
Till den blev det ett par av de populära namnjeansen med matchande turkosa detaljer.
Det är jätteroligt att ni är så många där ute som gillar mina namnjeans, jag är själv väldigt förtjust i dem ;)
 
Och såklart även en nyhet ;)
Bodyförlängaren...
Nu för tiden gör jag bodysarna med nedvikbara muddar för att barnet ska kunna växa med plagget, och med hjälp av bodyförlängaren kan du även förlänga livet på bodyn.
Förlängaren är 10 cm lång och passar endast till mina bodys. Denna beställer du samtidigt som du beställer en body och kostar då 50 kr.
 
Här nedan ser du farfarsbodyn med en bodyförlängare.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0