Dreglisar och fleecefodrad mössa

Jag är väldigt förtjust i dreglisar, mössor och scarfsar så när jag har lite tid över syr jag gärna några till ;)
Den här gången blev det två dreglisar;
En turkos med svarta stjärnor och svart fleecebaksida,
och en himmelsblå med vita fordon och vit fleecebaksida.
Dessa två finner du nu i shopen för 59 kr st. Nu inför jag även mängdrabatt, vid köp av tre dreglisar får du dem till det fantastiska priset 130 kr!



Nu närmar vi oss en mellanperiod då pälsmössor är för varma men jerseymössorna är fortfarande lite för kalla. Därför kan du nu få din mössa med fleecefoder till samma pris som jerseymössorna, 120 kr/130 kr.
Givetvis fick min son en i turkos/svartrandig jersey med svart fleecefoder.

Sänd din beställning till [email protected]






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0