Vill ni se en stjärna i fler vårnyheter =)

 
 
Här åkte vi på ännu en släng av sjukdomar så sömnaden har fått ligga åt sidan ytterligare en tid. Jag jobbar nu dubbla pass för att försöka komma ifatt och beta av beställningslistan så fort jag kan.
 
Jag har färdigställt ett set till en trogen återkommande kund. Muddbyxor i multifärgade stjärnor med extra lång mudd både i ben och midja så barnet kan ha byxorna länge =) En matchande body i gult med svarta detaljer, och även denna har extra lång mudd i ärm att vika ned om så önskas =)
Till en trogen kund skickade jag med lite lite vårnyheter som jag har klurat på under vintern. Det ska löna sig att vara återkommande hos mig ;)
 
Stjärnmössan är ett bra alternativ om man vill ha enfärgad mössa men ändå med någon färgklick.
Här valde jag att matcha med setet och tog då en gul mössa och gjorde stjärnan av det multifärgade stjärntyget.
Priset för en stjärnmössa ligger på 150 kr
 
Nu finns även namnjeansen att beställa!
Dessa på bilden är i svart denim, även här är det extra lång mudd för att byxorna ska kunna växa med barnet =)
Namnet går att få i valfri färg men kan max vara 7 bokstäver långt.
Priset för namnjeansen är 270 kr
 
Det har även blivit en mössa i bärgaren tyget.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0