Gör din vagn personlig

Så här på sommaren kan det vara kul att piffa upp vagnen med ett härligt Bumperbarskydd!
Jag syr efter mått så det passar till just din vagn.
Grundpriset för ett Bumperskydd är 100 kr. Tillbehör som pillband (+10 kr), namn (+40 kr), reflexband (+10 kr) etc kostar extra.


Sara

Hej, jag är jätte intresserad av bumperskydd. Hur beställer man? Min mail är [email protected]

Svar: Hej Sara!
Under kategorin tyger hittar du de tyger som finns hemma. När du har hittat något du gillar skickar du ett mail till [email protected]. Där skriver du vilket tyg du önskar, vilken typ av vagn och om du vill ha pillband, namn el dyl. på.
Välkommen med din beställning!
Maria

2015-07-19 | 09:33:37 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0