En enkel klänning till våren?

Jodå, februari månad har inte varit så snäll mot oss =/ Tredje sjukdomsperioden är förbi men nu gå vi in i mars och lämnar alla baciller bakom oss!! Tyvärr blir produktionen lidande och här är ett set som sakta har blivit färdigställt. Har fått vila på hyllan i perioder men igårkväll blev det klart och jag är så nöjd över reultatet!!
 
Syskonmatchning med varsin enkel cerise A-linje klänning. Den lilla klänningen har knäppning vid halsen för enklare påklädning medan den större har mudd. Längden går till strax under knäna och jag har här valt att arbeta med kontraster. På den svarta kantningen har jag använt mig av ceriesa sömmar, och nere vid fållen valde jag svarta, jag är rätt svag för kontraster ;)
Varsin matchande Baggymössa med namn passar så bra nu till våren!
 
       
 
En A-linje klänning kostar 300 kr, med tryck + 30 kr.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0