Kjolnyheter

Jag fortsätter att pumpa ut lite vårnyheter =) Idéerna har verkligen bubblat inuti mig och det är så roligt att presentera alla nyheter för er =)
När jag surfade runt på en förskolesida såg jag en variant av tyllkjol och blev supersugen på att göra en (eller två)=) Så här blev resultaten. Kjolen kan fås i vilken färg man vill, de på bilden har fyra färger i sig. Vit, cerise, lila och svart, sen valde jag ett ljusrosa sidenband till det. Dessa två kjolar är till två små prinsessor som fyller 1 och 3 år.
Priset på en tyllkjol ligger på 220 kr
 
Två dinoscarfsar har även flyttat hemifrån. Knytscarfsen är ett måste nu till våren, alldeles lagom varm för de små halsarna =)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0