Omarbetad tryckknappscarfs

Jag har ritat om tryckknappscarfsen lite. Den har nu blivit bredare då jag kände att den tidigare modellen var alldeles för "spetsig". Den nya modellen känns mycket bättre och jag blev kanonöjd =)
 
Här visar Pysen hur scarfsen ser ut på.
Den lämpar sig bäst till barn från 2 år och uppåt (Pysens storlek motsvarar ca 4 månader) . Den är i One Size och kan ställas i två lägen med hjälp av tryckknappar.
 
 
Det har blivit ett gäng tryckknappscarfsar nu i mellandagarna. Dessa är fodrade med fleecefoder och passar utmärkt nu till vintern. Just dessa är beställda till en äldre kille med funktionshinder och är tänkt att använda som en kombinerad scarfs/dreglis. En snygg accesoar som mycket väl fyller sin funktion både utomhus såväl som inne =)
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0