Många mössor blir det =)

Det har blivit en hel del mössor eftersom jag haft ett dundererbjudande.

Min son har växt ur alla sina vårmössor, å vad synd tyckte jag som var tvungen att sy en ny i en av tygena jag har kärat ner mig i ;) Turkos med vita moln. Ett helt fantastiskt härligt vårtyg som är ännu mer fantastiskt i verkligheten. Blev även en himmelsblå till hans kompis.



Sen fick jag in en del beställningar på vändbara mössor som gav mig en tankenöt att knäcka, men det lyckades och jag blev väldigt nöjd med resultatet! Det är lite blandade storlekar och modeller o från ena sidan ser de ut så här...



och vänder man på dem ser de ut så här:



Och när jag endå var i farten passade jag på att sy några extra.

Även dessa är vändbara;
Cerise med vita fordon o cerise med vita ränder som insida, stl. 42
Brun med vita moln o röd med vita hjärtan som insida, stl. 38
Cerise med vita moln o cerise med vita ränder som insida, stl. 32 o även i stl. 36
Dessa finns att köpa i shopen. I och med att dessa är lite pilligare att tillverka blir jag tvungen att lägga på 30 kr extra på priset (Gäller ej Er som redan lagt en order)
  




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0