Barnvagnsgardin

Har fått förfrågan om barnvagnsgardin för att skydda barnet mot solen i sommar. Jag har nu ritat upp en modell som jag känner mig nöjd med och som nu finns till beställning.

Gardinen har två sidor av jerseytyg och kantas med en snygg matchande interlock. Upptill sitter tre ringar att fästa gardinen med i vagnens suflett. Längre ner på gardinen finns snören att fästa i chassit för genomströmning av luft eller för att hänga upp gardinen som ett "tak" över vagnen om så önskas.
Priset för en barnvagnsgardin är 279 kr.

Tänk på att det blir väldigt varmt inne i vagnen om ingen luft får strömma igenom, lämna därför aldrig ditt barn sovandes i vagnen oövervakad!

Jennie - kreativ och pysslig mamma åt Malva

Du kan inte visa bild hur den ser ut? :)

2012-04-17 | 18:28:19 | http://jenniezen.blogg.se/
Älskade Ängel

Absolut det kommer!!

Har än så länge bara ritat och räknat på pris. Lägger upp en bild så fort den är färdig =)

2012-04-17 | 20:20:33 |
Älskade Ängel

I min grupp på facebook finns en bild på en liknande... kika in på https://www.facebook.com/#!/groups/134682809937652/?bookmark_t=group

2012-04-18 | 20:19:23 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0