Välkommen

Att sy har i stort sätt alltid varit en hobby för mig, Älskade Ängel är en kollektion av barnprodukter jag har tagit fram sen jag fick min älskade lilla Ängel. Jag hade några idéer på saker som jag inte lyckades få tag i på marknaden så jag satte mig ner och knåpade ihop bäst jag kunde. Mitt mål är att skapa moderiktiga, funktionella och praktiska produkter. Kläderna ska vara mjuka och tacksamma att leka och röra sig i. Jag designar o ritar alla mönster själv, med viss inspiration, vilket gör det enkelt att tillföra ändringar. Allt utifrån era önskemål =) 
De tyger och tryck som finns att tillgå finner du i mina gallerier. Utforma ett eget unikt plagg eller inspireras av mina redan uppsydda produkter. För närvarande syr jag kläder i stl. 44-116, specialbeställningar tas an i mån av tid.

I Älskade Ängel shoppen finner du redan uppsydda produkter som skickas med omgående leverans, det är först till kvarn som gäller. Men självklart kan jag sy upp ytterliggare produkter om intresset finns.

Hur beställer jag? / Köpvillkor
Du beskriver dina önskemål i ett mail till mig. Vad du vill ha, vilket tyg, storlek, eventuellt tryck eller andra specifika önskemål. Försök att vara så detaljerad som möjligt i din beställning, är trycket stort på beställningar är det inte alltid jag hinner maila frågor om minsta detalj utan tar då egna initiativ. Önskar du produkten till ett speciellt datum är jag tacksam om du meddelar även det i beställningen. Har du någon erbjudandekod skriver du det i ämnesraden.
Du får sedan ett svar av mig som bekräftar att jag mottagit din beställning, prisuppgifter och ungefärlig leveranstid.
När produkten är färdigsydd får du ytterliggare ett mail med en bifogad bild på produkten för ditt godkännande. Är du nöjd betalar du då in summan som står angivet i mailet till bifogat kontonr inom 14 dagar, annars annulleras ordern och produkterna läggs ut i shoppen. När betalningen är registrerad skickas varan och bekräftas med ytterliggare ett mail till dig.

Beställer du en produkt med personligt tryck gäller förskottsbetalning innan jag börjar sy på produkten, detta för att dessa varor ej går att sälja i shoppen vid utebliven betalning.

Maila din beställning till mig på [email protected]. Frakt tillkommer efter postens eller schenkers prislista.
 
Välkommen med din beställning =)


Trackback



Kontakta mig: [email protected]




RSS 2.0